Renesas i SAIC VW utworzyli w Chinach motoryzacyjne laboratorium R&D

Firmy Renesas i SAIC Volkswagen Automotive otworzyły laboratorium Automotive Electronic Joint Laboratory, które przyspieszy prace badawczo-rozwojowe w zakresie elektroniki samochodowej przeznaczonej na rynek chiński.

Posłuchaj
00:00

Laboratorium połączy wiedzę i doświadczenie w zakresie układów MCU i SoC oraz oprogramowania z możliwościami Volkswagena w zakresie rozwoju następnych generacji elektronicznych platform przeznaczonych dla motoryzacji, co ma sprostać przyszłym wymaganiom chińskiego sektora automotive.

Źródło: Electronics Weekly

Powiązane treści
GUM zbuduje w Kielcach laboratoria
Farnell nawiązuje współpracę z Renesasem
Renesas zamyka fabryki, reagując na załamanie popytu w Chinach
Renesas i Sequans ogłosili partnerstwo w zakresie modułów IoT
Do 2025 roku rynek systemów wbudowanych przekroczy 20 mld dolarów
Renesas zlikwiduje 1000 miejsc pracy w Japonii
Maxim Integrated otworzył w Dublinie ośrodek R&D
Grupa Volkswagena zapewnia sobie 10-letnie dostawy litu
Volkswagen pogłębia współpracę z Microsoftem w zakresie usług chmurowych
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
Mouser Electronics i igus zawarli globalną umowę dystrybucyjną
Zasilanie
Infineon zasili swoje zakłady zieloną energią elektryczną
Produkcja elektroniki
CBRTP rozwija produkcję 8-calowych podłoży GaN
Produkcja elektroniki
Chiny zaostrzają kontrolę eksportu materiałów akumulatorowych, pierwiastków ziem rzadkich i technologii pojazdów elektrycznych
Aktualności
30 lat Unisystemu: ludzie, idee i technologia napędzają wizualizację informacji
Projektowanie i badania
Qualcomm przejmuje Arduino
Zobacz więcej z tagiem: Aktualności
Informacje z firm
SALTEK - ekspert w ochronie przed przepięciami - nowym dostawcą Dacpolu
Gospodarka
30 lat Unisystemu: ludzie, idee i technologia napędzają wizualizację informacji
Gospodarka
Centra danych współczesnymi ciepłowniami?

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów