Ekoenergetyka-Polska dostarczy ładowarki do Norwegii

Produkująca stacje ładowania pojazdów elektrycznych firma Ekoenergetyka-Polska zawarła umowę ramową z norweską firmą Braker AS na dostawę do 15 pantografowych ładowarek o mocy 300 i 450 kW. Kontrakt obejmuje możliwość zamówienia kolejnych 10 sztuk. Braker AS odpowiada za organizację transportu publicznego w okręgu Buskerud, w tym w stolicy regionu - Drammen. Okręg ten zamierza przodować we wdrażaniu czystego transportu.

Posłuchaj
00:00

Stacje szybkiego ładowania zostaną wyposażone w maszt z odwróconym pantografem (OppCharge). Pierwsze zamówienie obejmuje minimum 12 takich urządzeń o łącznej wartości 18,5 mln złotych. Kolejne 10 firma zamówi prawdopodobnie do końca sierpnia 2023 roku. Zielonogórski producent będzie odpowiadał za wykonanie, montaż, instalację, uruchomienie, prace budowlane oraz doprowadzenie zasilania do stacji ładowania, a także zajmie się serwisem posprzedażowym urządzeń. Dla Ekoenergetyki to trzeci i jednocześnie największy kontrakt w Norwegii - po zamówieniach z Oslo i Kristiansand.

Źródło: gramwzielone.pl

Powiązane treści
Nadchodząca elektryfikacja transportu sprzyja produkcji ładowarek
Ekoenergetyka-Polska dostarczyła stację ładowania o mocy 1,2 MW
Ekoenergetyka-Polska dostarczy Warszawie ładowarki autobusów elektrycznych za 8 mln złotych
IONITY ma już w Europie ponad 100 stacji ultraszybkiego ładowania
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
Rochester Electronics zwiększa dostępność układów Lattice dla aplikacji o długim cyklu życia
Zasilanie
DigiKey prezentuje pierwszy w branży konfigurator zasilaczy dostępny online
Projektowanie i badania
Biblioteka przewodników firmy Mouser
Zasilanie
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Projektowanie i badania
OVHcloud uruchamia pierwszą w Europie platformę Quantum-as-a-Service
Projektowanie i badania
Komputery kwantowe to wciąż odległa przyszłość - ale coraz bardziej konieczna
Zobacz więcej z tagiem: Zasilanie
Gospodarka
DigiKey prezentuje pierwszy w branży konfigurator zasilaczy dostępny online
Gospodarka
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Prezentacje firmowe
Wymiana baterii w hybrydzie po 100 tys. km – ile kosztuje i kiedy spada wydajność?

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawisz

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów