IONITY ma już w Europie ponad 100 stacji ultraszybkiego ładowania

Pod koniec maja w norweskim Rygge IONITY uruchomiła setną stację ultraszybkiego ładowania o mocy 350 kW, która jest obsługiwana przez jednego z międzynarodowych partnerów - Circle K. Stacje IONITY dostępne są już w 106 europejskich lokalizacjach, a 51 kolejnych obiektów jest w fazie budowy. IONITY to założona w 2017 r. spółka joint venture, którą tworzy Grupa Volkswagena, BMW, Daimler i Ford.

Posłuchaj
00:00

Firma IONITY planuje stworzyć do 2020 r. sieć 400 stacji ładowania HPC - High Power Charging Point - o mocy 350 kW. Ładowarki dla IONITY dostarcza ABB i Tritium. Każda stacja dysponować będzie minimum czterema punktami ultraszybkiego ładowania, kompatybilnymi z europejskim standardem CCS - Combined Charging System.

Źródło: ORPA, IONITY

Powiązane treści
W Polsce GreenWay uruchomił już 100 stacji ładowania elektrycznych samochodów
Ładowanie aut elektrycznych - techniki, perspektywy, wyzwania
Volkswagen i Enel rozpoczynają współdziałanie w zakresie szybkiego ładowania
Ekoenergetyka-Polska dostarczy ładowarki do Norwegii
ABB dostarczy Orlenowi najnowsze stacje ładowania - Terra 54
W Niemczech jest więcej stacji ładowania niż elektrycznych samochodów
E.ON i Clever stworzą w Skandynawii sieć szybkiego ładowania pojazdów
Samochody elektryczne czekają na nowe akumulatory i bezprzewodowe ładowanie
ABB instaluje szybkie ładowarki przy sklepach Lidla
Ultraszybkie ładowanie samochodów dla każdego
GreenWay powiększy w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej infrastrukturę ładowania
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
OVHcloud uruchamia pierwszą w Europie platformę Quantum-as-a-Service
Projektowanie i badania
Komputery kwantowe to wciąż odległa przyszłość - ale coraz bardziej konieczna
Projektowanie i badania
Nowy zasób online dla płytek i zestawów ewaluacyjnych do systemów wbudowanych oraz narzędzi
Produkcja elektroniki
Zintegrowane rozwiązania SMT Panasonica
Komponenty
80% przychodów z sektora B2B - rozwój dzięki konsekwentnemu ukierunkowaniu na klienta
Optoelektronika
AI z prędkością światła staje się faktem - fotonika otwiera drogę do sprzętu nowej generacji
Zobacz więcej z tagiem: Zasilanie
Prezentacje firmowe
Wymiana baterii w hybrydzie po 100 tys. km – ile kosztuje i kiedy spada wydajność?
Technika
Izolowane przetwornice DC/DC wysokiego napięcia
Seminarium
Webinar 'Optymalizacja systemów zasilania 24 V DC'

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawić

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów