Foxconn i Kinpo Group zajmą się produkcją sprzętu medycznego

Tajwańscy dostawcy usług EMS, w tym Foxconn Technology Group (Hon Hai Precision Industry) i New Kinpo Group, niedawno rozpoczęli prace nad produkcją sprzętu i urządzeń medycznych, aby pomóc w walce z pandemią koronawirusa. Foxconn w tym celu utworzył linie produkcyjne masek chirurgicznych w stanie Wisconsin.

Posłuchaj
00:00

Foxconn ogłosił również 8 kwietnia rozpoczęcie współpracy w zakresie sprzętu medycznego z amerykańską firmą Medtronic . Przedsiębiorstwa opracują wspólnie respiratory. Obecnie firmy rozpoczęły prace badawczo-rozwojowe i starają się przyspieszyć wdrożenie procesu masowej produkcji tego typu urządzeń. Medtronic udostępnił również publicznie projekt i specyfikację respiratora, mając nadzieję, że to przyciągnie większą liczbę producentów tych urządzeń.

Od maja Grupa Kinpo rozpocznie prace nad liniami produkcyjnymi masek chirurgicznych i respiratorów w swoich zakładach zlokalizowanych na Filipinach, w Tajlandii i USA. Grupa planuje miesięcznie produkować 2 mln masek i tysiąc urządzeń wentylujących. Nowy prezes grupy Kinpo - Simon Shen - zaznaczył, że firma działa w Tajlandii od ponad 30 lat, a na Filipinach od prawie 20 i chce wnieść swój wkład w pomoc rządom w opanowaniu wirusa.

Współpraca Foxconna z Medtronikiem, która obejmuje prace w zakresie R&D i pilotażową produkcję, będzie początkowo prowadzona na Tajwanie. Później Foxconn uruchomi produkcję masową wentylatorów w Wisconsin.

Źródło: DigiTimes

Powiązane treści
Foxconn odnotował 90% spadek zysków za pierwszy kwartał
Sztuczna inteligencja w diagnostyce obrazowej
W 2019 roku sprzedaż sprzętu do produkcji półprzewodników spadła o 7%
Foxconn nawiąże współpracę z koncernem Fiat Chrysler
Foxconn odnotował rekordowy wzrost przychodów
W 2021 roku sprzedaż sprzętu do produkcji półprzewodników osiągnie 70 mld dolarów
Semicon z dofinansowaniem na projekt wzorniczy urządzenia medycznego
Foxconn wznowi w Chinach produkcję wstrzymaną przez koronawirusa
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Elektromechanika
Szybki rozwój rynku robotów humanoidalnych
Projektowanie i badania
Nowa generacja dronów ze skrzydłami inspirowana ptakami drapieżnymi
Komunikacja
Infineon finalizuje przejęcie biznesu Ethernetu motoryzacyjnego firmy Marvell
Aktualności
Jak radzić sobie z nieplanowanym zapotrzebowaniem? Odpowiada Conrad Electronic
Produkcja elektroniki
Apple inwestuje 100 mld USD w produkcję w USA – rozwija łańcuch dostaw półprzewodników i nowe fabryki
Komponenty
Rynek czujników obrazu CMOS przekroczy 30 mld USD do 2030 roku – mobilność, motoryzacja i bezpieczeństwo napędzają wzrost
Zobacz więcej z tagiem: Aktualności
Gospodarka
Jak radzić sobie z nieplanowanym zapotrzebowaniem? Odpowiada Conrad Electronic
Gospodarka
Szkolenia dla sektora kosmicznego w centrum szkoleniowym Renex EEC
Informacje z firm
Grupa Renex zaprasza na SMTA Guadalajara 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów