EMS-y będą produkować samochody

Chiński koncern motoryzacyjny Zhejiang Geely i tajwański producent elektroniki Foxconn nawiązali współpracę w celu produkcji kontraktowej samochodów. Ich joint venture ma również świadczyć usługi doradcze w zakresie technologii pojazdów elektrycznych.

Posłuchaj
00:00

Foxconn, który jest głównym poddostawcą Apple, poszukuje dywersyfikacji działalności i możliwości uniezależnienia się od dominującego kontrahenta. Firma już wcześniej związała się z chińskim startupem Byton, który pracuje nad własnym pojazdem elektrycznym. Foxconn zamierza w latach 2025-2027 dostarczać komponenty lub usługi do 10% światowych pojazdów elektrycznych.

Powiązane treści
Dobra passa azjatyckich firm z branży EMS
Sprzedaż samochodów elektrycznych i hybrydowych typu plug-in w UE wzrosła do ponad 1 miliona
Geely zainwestuje blisko 330 mln dolarów w produkcję satelitów
Chiński gigant technologiczny Baidu współpracuje z Geely i Toyotą
Rynek usług EMS wzrósł o 7,5% i osiągnął 595 mld dolarów
Foxconn odnotował w październiku wzrost przychodów
Europejski rynek EMS 2021 cierpi przez zakłócenia dostaw
Foxconn i Yulon utworzą spółkę joint venture dla rozwoju EV
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
Biblioteka przewodników firmy Mouser
Zasilanie
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Projektowanie i badania
OVHcloud uruchamia pierwszą w Europie platformę Quantum-as-a-Service
Projektowanie i badania
Komputery kwantowe to wciąż odległa przyszłość - ale coraz bardziej konieczna
Projektowanie i badania
Nowy zasób online dla płytek i zestawów ewaluacyjnych do systemów wbudowanych oraz narzędzi
Produkcja elektroniki
Zintegrowane rozwiązania SMT Panasonica
Zobacz więcej z tagiem: Aktualności
Informacje z firm
CleanBox Reeco wyróżniony w konkursie „Liderzy Innowacji Pomorza i Kujaw 2025”
Informacje z firm
Spółka Inżynierów SIM ma wsparcie finansowe z UE
Gospodarka
Ukazał się nowy Global Innovation Index 2025

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawisz

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów