Foxytech dostarczy liczniki Tauronowi

Firma Sonel informuje, że jej spółka zależna Foxytech wygrała przetarg na dostawę 240 tys. 1-fazowych liczników energii elektrycznej dla spółki Tauron Dystrybucja. Wartość kontraktu to 11,7 mln zł i może ona ulec zwiększeniu o kolejne transze liczników 1-fazowych i 3-fazowych, w zależności od potrzeb.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Do 2030 roku liczba inteligentnych liczników ma osiągnąć 1,74 mld
Apator dostarczy Tauronowi liczniki trójfazowe
SI2PEM trafił w potrzeby rynku
Foxytech ma dwie umowy ze spółką Tauron Dystrybucja
Na Politechnice Warszawskiej powstał miniaturowy radar obrazujący
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
X-FAB otwiera nowy cleanroom w malezyjskiej siedzibie
Komunikacja
Farnell wzmacnia ofertę IoT – nowe rozwiązania bezprzewodowe Digi International już w dystrybucji
Komunikacja
Nowy e-book firmy Mouser odkrywa przyszłość komunikacji satelitarnej
Mikrokontrolery i IoT
Edge AI w natarciu – miliardowe inwestycje w inteligentny sprzęt
Komponenty
TDK stawia na inteligentne monitorowanie maszyn
Produkcja elektroniki
Czy walka o metale ziem rzadkich zaszkodzi polskim eksporterom elektroniki?
Zobacz więcej z tagiem: Pomiary
Seminarium
Oscyloskopy podłączane do PC przez USB - webinar
Prezentacje firmowe
Najprostszy sposób regulacji temperatury: 2TCR1 firmy akYtec
Gospodarka
Drukowany w 3D czujnik auksetyczny napędza rozwój elektroniki ubieralnej i robotyki

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów