Sprzedaż tworząca wartość dodaną
| Prezentacje firmowe ArtykułyLC Elektronik od wielu lat konsekwentnie opiera swą działalność na strategii sprzedaży tworzącej wartość dodaną. Naszą ofertę formułujemy w oparciu o wyraźne preferencje naszych klientów zainteresowanych kompleksową ofertą obejmującą dostarczane przez LC Elektronik wyroby i usługi.
Kompleksowość oferty realizujemy na wielu płaszczyznach. Od prawie 25 lat LC Elektronik jest znanym dostawcą klawiatur membranowych. Wraz z rozwojem polskiego rynku pojawiło się zapotrzebowanie na klawiatury krótkiego skoku wykonywane w innych technologiach. LC Elektronik, podążając za potrzebami swoich klientów, stopniowo rozszerzał ofertę o:
- klawiatury silikonowe,
- klawiatury PCB i CU-Flex,
- klawiatury DuraSwitch,
- klawiatury pojemnościowe,
- panele dotykowe,
tworząc w ten sposób kompleksową ofertę w tym obszarze rynku. Klient w zależności od definiowanych potrzeb technicznych bądź biznesowych ma możliwość wyboru różnych rozwiązań lub ich kombinacji u jednego dostawcy. Podobnie skonstruowana jest oferta LC Elektronik w zakresie obudów. Składa się z najlepszych produktów w poszczególnych obszarach, dostarczanych od renomowanych dostawców. Ofertę w zakresie klawiatur i obudów LC Elektronik dodatkowo wspiera rozwiązaniami technologicznymi zwiększającymi funkcjonalność elementów, takimi jak podświetlanie, ochrona elektromagnetyczna czy połączenia elastyczne.
Ten poziom kompleksowości oferty w LC Elektronik nazywamy poziomem elementu.
Kolejnym stopniem budowania wartości sprzedaży jest modyfikacja, kompletacja i instalacja elementów na poziomie podzespołu. Coraz większa grupa klientów LC Elektronik jest zainteresowana:
- mechaniczną modyfikacją standardowych obudów poprzez wiercenie i frezowanie,
- mocowaniem elementów mechanicznych typu kołki, zaczepy i pokrętła,
- niestandardową kolorystyką obudowy uzyskiwaną poprzez lakierowanie bądź barwienie tworzywa,
- wykonaniem ochrony elektromagnetycznej w klawiaturze, obudowie lub oknie wyświetlacza
- montażem dostarczanych elementów w złożony podzespół.
Ten poziom kompleksowości oferty w LC Elektronik nazywamy poziomem podzespołu.
Każda firma, podążając za potrzebami rynku, rozwija i modyfikuje swoją ofertę. Myśląc racjonalnie, musi przy tym postawić sobie pytania o granice rozwoju i zasadność budowania kolejnej kompetencji. Z naszego doświadczenia wynika, że nie zawsze jest to konieczne i warto zastanowić się, czy dobrym rozwiązaniem nie jest synergiczna współpraca z innymi firmami specjalizującymi się w produktach czy usługach koniecznych do realizacji konkretnego zadania - projektu. Zaproponowana przez LC Elektronik idea ClusterTech dobrze się wpisuje w taką praktykę.
Ten poziom kompleksowości oferty w LC Elektronik nazywamy poziomem wyrobu.
LC Elektronik
www.lcel.com.pl