Sprzedaż tworząca wartość dodaną

LC Elektronik od wielu lat konsekwentnie opiera swą działalność na strategii sprzedaży tworzącej wartość dodaną. Naszą ofertę formułujemy w oparciu o wyraźne preferencje naszych klientów zainteresowanych kompleksową ofertą obejmującą dostarczane przez LC Elektronik wyroby i usługi.

Posłuchaj
00:00

Kompleksowość oferty realizujemy na wielu płaszczyznach. Od prawie 25 lat LC Elektronik jest znanym dostawcą klawiatur membranowych. Wraz z rozwojem polskiego rynku pojawiło się zapotrzebowanie na klawiatury krótkiego skoku wykonywane w innych technologiach. LC Elektronik, podążając za potrzebami swoich klientów, stopniowo rozszerzał ofertę o:

  • klawiatury silikonowe,
  • klawiatury PCB i CU-Flex,
  • klawiatury DuraSwitch,
  • klawiatury pojemnościowe,
  • panele dotykowe,

tworząc w ten sposób kompleksową ofertę w tym obszarze rynku. Klient w zależności od definiowanych potrzeb technicznych bądź biznesowych ma możliwość wyboru różnych rozwiązań lub ich kombinacji u jednego dostawcy. Podobnie skonstruowana jest oferta LC Elektronik w zakresie obudów. Składa się z najlepszych produktów w poszczególnych obszarach, dostarczanych od renomowanych dostawców. Ofertę w zakresie klawiatur i obudów LC Elektronik dodatkowo wspiera rozwiązaniami technologicznymi zwiększającymi funkcjonalność elementów, takimi jak podświetlanie, ochrona elektromagnetyczna czy połączenia elastyczne.

Ten poziom kompleksowości oferty w LC Elektronik nazywamy poziomem elementu.

Kolejnym stopniem budowania wartości sprzedaży jest modyfikacja, kompletacja i instalacja elementów na poziomie podzespołu. Coraz większa grupa klientów LC Elektronik jest zainteresowana:

  • mechaniczną modyfikacją standardowych obudów poprzez wiercenie i frezowanie,
  • mocowaniem elementów mechanicznych typu kołki, zaczepy i pokrętła,
  • niestandardową kolorystyką obudowy uzyskiwaną poprzez lakierowanie bądź barwienie tworzywa,
  • wykonaniem ochrony elektromagnetycznej w klawiaturze, obudowie lub oknie wyświetlacza
  • montażem dostarczanych elementów w złożony podzespół.

Ten poziom kompleksowości oferty w LC Elektronik nazywamy poziomem podzespołu.

Każda firma, podążając za potrzebami rynku, rozwija i modyfikuje swoją ofertę. Myśląc racjonalnie, musi przy tym postawić sobie pytania o granice rozwoju i zasadność budowania kolejnej kompetencji. Z naszego doświadczenia wynika, że nie zawsze jest to konieczne i warto zastanowić się, czy dobrym rozwiązaniem nie jest synergiczna współpraca z innymi firmami specjalizującymi się w produktach czy usługach koniecznych do realizacji konkretnego zadania - projektu. Zaproponowana przez LC Elektronik idea ClusterTech dobrze się wpisuje w taką praktykę.

Ten poziom kompleksowości oferty w LC Elektronik nazywamy poziomem wyrobu.

LC Elektronik
www.lcel.com.pl

Powiązane treści
Automaticon 2011
Automaticon 2011
Zobacz więcej w kategorii: Prezentacje firmowe
Komponenty
Nowoczesne rozwiązania kablowe, konfekcjonowane przewody readycable i systemy readychain oferowane przez firmę igus
Elektromechanika
Złącza Samtec do szybkich systemów wbudowanych
Pomiary
Najprostszy sposób regulacji temperatury: 2TCR1 firmy akYtec
Projektowanie i badania
Zbuduj kompletny system taktowania!
Optoelektronika
Intuicyjne latarki firmy Ledlenser
Elektromechanika
Komplet klimatyzacji do domu – jak dobrać system, który naprawdę działa?
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Wrzesień 2025
Magazyn
Sierpień 2025
Magazyn
Lipiec 2025

Komponenty indukcyjne

Podzespoły indukcyjne determinują osiągi urządzeń z zakresu konwersji mocy, a więc dążenie do minimalizacji strat energii, ułatwiają miniaturyzację urządzeń, a także zapewniają zgodność z wymaganiami norm w zakresie EMC. Stąd rozwój elektromobilności, systemów energii odnawialnej, elektroniki użytkowej sprzyja znacząco temu segmentowi rynku. Zapotrzebowanie na komponenty o wysokiej jakości i stabilności płynie ponadto z aplikacji IT, telekomunikacji, energoelektroniki i oczywiście sektorów specjalnych: wojska, lotnictwa. Pozytywnym zauważalnym zjawiskiem w branży jest powolny, ale stały wzrost zainteresowania klientów rodzimą produkcją pomimo wyższych cen niż produktów azjatyckich. Natomiast paradoksalnie negatywnym zjawiskiem jest fakt, że jakość produktów azjatyckich jest coraz lepsza i jeśli stereotyp "chińskiej bylejakości" przestanie być popularny, to rodzima produkcja będzie miała problem z utrzymaniem się na rynku bez znaczących inwestycji w automatyzację i nowe technologie wykonania, kontroli jakości i pomiarów.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów