Sterownik silników krokowych dla silników bipolarnych i unipolarnych

Firma LSI wprowadza trzy nowe scalone sterowniki silników krokowych LS8297, LS8297CT i LS8397, które zastępują we wszystkich zastosowaniach drogi układ L297, udostępniając jednocześnie dodatkowe funkcje, które nie są dostępne w tym układzie.

Firma LSI wprowadza trzy nowe scalone sterowniki silników krokowych LS8297, LS8297CT i LS8397, które zastępują we wszystkich zastosowaniach drogi układ L297, udostępniając jednocześnie dodatkowe funkcje, które nie są dostępne w tym układzie. Wszystkie układy umożliwiają sterowanie w trybie pełnokrokowym i mikrokrokowym, zarówno w trybie pracy normalnej, jak i w trybie pracy okresowej, podobnie jak w L297. Ponadto, układy LS8297CT i LS8397 umożliwiają zastosowanie korekcji falowań momentu obrotowego, niedostępnej w trybie mikrokrokowym w układzie L297. 

W układzie LS8397 dostępny jest również tryb momentu trzymającego, zapewniający oszczędność energii, umożliwiający utrzymanie stopni sterujących na ograniczonym poziomie mocy w czasie, gdy silnik się nie obraca. Sterowniki zawierają cztery wyjścia fazowe i dwa wyjścia wstrzymujące, służące do sterowania zewnętrznych, mostkowych stopni sterujących typy H, co umożliwia zastosowanie standardowego stopnia sterującego, takiego jak popularny układ L298 lub też stopnia sterującego dobranego przez użytkownika, w zależności od zastosowania. 

Układ LS8397 udostępnia wszystkie powyższe funkcje, dodatkowo w układzie tym dostępny jest tryb momentu trzymającego (ograniczenie mocy). Układy LS8297 i LS8297CT są dostępne w 20-pinowych obudowach DIP, SOIC i TSSOP. Układ LS8397 jest dostępny w 24-pinowych obudowach DIP, SOIC i TSSOP.

Więcej na www.scantec.de

Zapytania ofertowe
Sterownik silników krokowych dla silników bipolarnych i unipolarnych
Zapytanie ofertowe