Polski rynek telewizji cyfrowej w czołówce Europy

Liczba abonentów płatnej telewizji w Polsce zwiększy się do ponad 13,3 mln do końca 2015 r. prognozują w swoim raporcie analitycy PricewaterhouseCoopers. Polski rynek mediów będzie się rozwijał w tempie 7,1%, czyli szybciej niż inne kraje Europy Zachodniej, osiągając w ciągu czterech lat wartość 12,6 mld dol. Jest to znaczący wzrost w stosunku do prognoz z 2010 r., które wynosiły tylko 8,9 mld dol.

Posłuchaj
00:00
Duża w tym zasługa inwestycji niezbędnych do wprowadzenia w naszym kraju nadawania w systemie cyfrowym, które wymusza na nas Unia Europejska. Pod względem użytkowników płatnej telewizji Polska plasuje się na piątym miejscu w regionie EMEA zaraz po Rosji i Wielkiej Brytanii. Największe dochody z reklam planowane są na rok 2012 głównie ze względu na przypadające w naszym kraju mistrzostwa Euro 2012.

Powiązane treści
Od dzisiaj Polska bez naziemnej telewizji analogowej
Pierwsze wyłączenie nadajników telewizji analogowej
Cyfrowe lusterko w elektrycznym Audi
Dobre perspektywy polskiego rynku telekomunikacyjnego
Co czwarty telewizor LCD jest wykonany na Tajwanie
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
Lantronix i TD SYNNEX poszerzają współpracę – zaawansowane rozwiązania IIoT i infrastruktury sieciowej dostępne w całej Europie
Produkcja elektroniki
DMASS podsumował 2024 rok
Komponenty
DigiKey i SparkFun współpracują w zakresie dostarczania zestawów robotycznych XRP
Pomiary
Nowa seria ultraszybkich digitalizerów GHz od Spectrum Instrumentation
Produkcja elektroniki
Produkcja półprzewodników według lokalizacji
Aktualności
Contrans współpracuje z EPT
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa i warsztaty na temat kompatybilności elektromagnetycznej EMV 2025
Statyczne
Logowanie
Targi krajowe
Warsaw Industry Week 2025 - 9. edycja
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów