Polski rynek telewizji cyfrowej w czołówce Europy

Liczba abonentów płatnej telewizji w Polsce zwiększy się do ponad 13,3 mln do końca 2015 r. prognozują w swoim raporcie analitycy PricewaterhouseCoopers. Polski rynek mediów będzie się rozwijał w tempie 7,1%, czyli szybciej niż inne kraje Europy Zachodniej, osiągając w ciągu czterech lat wartość 12,6 mld dol. Jest to znaczący wzrost w stosunku do prognoz z 2010 r., które wynosiły tylko 8,9 mld dol.

Posłuchaj
00:00
Duża w tym zasługa inwestycji niezbędnych do wprowadzenia w naszym kraju nadawania w systemie cyfrowym, które wymusza na nas Unia Europejska. Pod względem użytkowników płatnej telewizji Polska plasuje się na piątym miejscu w regionie EMEA zaraz po Rosji i Wielkiej Brytanii. Największe dochody z reklam planowane są na rok 2012 głównie ze względu na przypadające w naszym kraju mistrzostwa Euro 2012.

Powiązane treści
Od dzisiaj Polska bez naziemnej telewizji analogowej
Pierwsze wyłączenie nadajników telewizji analogowej
Cyfrowe lusterko w elektrycznym Audi
Dobre perspektywy polskiego rynku telekomunikacyjnego
Co czwarty telewizor LCD jest wykonany na Tajwanie
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Zasilanie
Schneider Electric rozwija produkcję w USA – nowy zakład w Tennessee wzmocni sektor energetyki i centrów danych
Komponenty
Silanna i DigiKey razem w grze o rynek ADC – nowa generacja przetworników Plural z krótszym czasem dostaw i niższą ceną
Aktualności
Ukazał się nowy Global Innovation Index 2025
Zasilanie
TDK Electronics przechodzi w pełni na energię odnawialną we wszystkich zakładach produkcyjnych
Produkcja elektroniki
Lit - perspektywy wydobycia w Europie
Pomiary
Certyfikowane urządzenia medyczne zmieniają rynek gadżetów fitness
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów