Polski rynek telewizji cyfrowej w czołówce Europy

Liczba abonentów płatnej telewizji w Polsce zwiększy się do ponad 13,3 mln do końca 2015 r. prognozują w swoim raporcie analitycy PricewaterhouseCoopers. Polski rynek mediów będzie się rozwijał w tempie 7,1%, czyli szybciej niż inne kraje Europy Zachodniej, osiągając w ciągu czterech lat wartość 12,6 mld dol. Jest to znaczący wzrost w stosunku do prognoz z 2010 r., które wynosiły tylko 8,9 mld dol.

Posłuchaj
00:00
Duża w tym zasługa inwestycji niezbędnych do wprowadzenia w naszym kraju nadawania w systemie cyfrowym, które wymusza na nas Unia Europejska. Pod względem użytkowników płatnej telewizji Polska plasuje się na piątym miejscu w regionie EMEA zaraz po Rosji i Wielkiej Brytanii. Największe dochody z reklam planowane są na rok 2012 głównie ze względu na przypadające w naszym kraju mistrzostwa Euro 2012.

Powiązane treści
Od dzisiaj Polska bez naziemnej telewizji analogowej
Pierwsze wyłączenie nadajników telewizji analogowej
Cyfrowe lusterko w elektrycznym Audi
Dobre perspektywy polskiego rynku telekomunikacyjnego
Co czwarty telewizor LCD jest wykonany na Tajwanie
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
HIKMICRO SuperScene – przełom w termowizji AI dla inspekcji budynków, rozdzielnic i PCB
Produkcja elektroniki
AMD na fali wzrostowej - rekordowy udział w przychodach z serwerów
Aktualności
Digitalizacja pola walki postępuje
Komponenty
„Superczipy” Nvidii napędzają najszybszy superkomputer w Europie
Aktualności
Mouser Electronics po raz szósty z nagrodą Amphenol za najlepszą dystrybucję cyfrową komponentów elektronicznych
Aktualności
Na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej zainstalowano pierwsze w pełni polskie urządzenie - LeopardISS
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025
Magazyn
Maj 2025
Magazyn
Kwiecień 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów