wersja mobilna
Online: 435 Środa, 2018.01.17

Biznes

Verbatim stawia na technologię LED

piątek, 01 marca 2013 07:48

Podążając za rozwojem sektora LED na świecie, Verbatim wprowadza kolejne lampy oparte na tej technologii. Tym samym producent urządzeń służących do przechowywania danych, konsekwentnie zmienia kierunek rozwoju. Do 2015 r. przychody ze sprzedaży produktów LED mają stać się najważniejszą pozycją w przychodach firmy. Pierwsze tego typu produkty oznaczone logotypem Verbatim weszły na rynek we wrześniu 2010 r.

Zakończony w ubiegłym roku etap wycofywania z rynku klasycznych żarówek spowoduje, że popyt na lampy LED radykalnie wzrośnie. W 2012 r. lampy LED miały 15-procentowy udział w europejskim rynku oświetlenia, co przekładało się na 2,3 mld euro. Nowy raport McKinsey przewiduje, że do 2020 r. 60% wszystkich lamp i 62% opraw w domach prywatnych będzie bazować na technologii LED, co oznacza rynek wart 8,4 mld euro. Cały rynek LED w Europie do 2020 r. ma osiągnąć wartość 17 mld dolarów.

Dzięki nowej technologii fosforów i diod LED opracowanej przez Mitsubishi Chemical, firma Verbatim, będąca jej spółką zależną, przedstawi wkrótce nowe rozwiązania w sektorze oświetlenia. W oparciu o technologię VxRGB™ Verbatim planuje wprowadzić do sprzedaży nową serię lamp MR16. Ponadto koncern Mitsubishi Chemicals nawiązał współpracę z firmą Seoul Semiconductor, aby wykorzystać jej technologię niepolarnych diod LED z azotku galu, które mogą zapewnić nawet pięciokrotnie większą jasność niż konwencjonalne diody LED.

Z kolei technologia Mitsubishi VELVE™ zapewnia pierwsze na świecie komercyjnie dostępne rozwiązanie OLED, emitujące nieoślepiające światło bez migotania i nadmiernego wytwarzania ciepła, z możliwością przyciemniania i regulacji kolorów. Wiele konkurencyjnych modułów OLED świeci jedynie na biało.

źródło: Verbatim

 

World News 24h

wtorek, 16 stycznia 2018 20:07

Meizu unveiled its plans for 2018 as well as gave a summary of last year’s performance. During the Yang Zhe is reported to have shared some of the adjustments the company would be making this year to the media. The company plans to rebuild the brand image and also create a new design style. The Meizu Exec also disclosed that the company wants to re-engineer its high-end market and would focus more on the high-end market. In terms of products, Meizu plans to collaborate with Qualcomm and Samsung in 2018 in order to propel its ambitious drive to target the market with high-end products this year. The focus here would be on the aspect of chipsets.

więcej na: www.gizmochina.com