CML chce zarobić na szybkim wzroście produkcji samochodów w Azji

| Gospodarka

Tempo sprzedaży nowych aut na świecie w 2013 r. wynosiło 2,6 samochodu na sekundę. W 2014 r. globalna sprzedaż samochodów zwiększyła się o 4,3% rok do roku, jednocześnie centrum wytwarzania aut przeniosło się do Azji. W 2013 r. sprzedaż aut w Azji była co najmniej równa łącznej sprzedaży samochodów w Europie i Ameryce Północnej wraz z Meksykiem. CML, jeden z największych na świecie fablesowych dostawców płytek PCB, ma nadzieję skorzystać na tym trendzie, szczególnie z uwagi na szybki wzrost dostaw komponentów na rynek posprzedażny.

CML chce zarobić na szybkim wzroście produkcji samochodów w Azji

Według CML w segmencie tym dostrzegalne zaczyna być szczególnie duże zapotrzebowanie właśnie na płytki drukowane. Dostawy podzespołów elektronicznych na samochodowym rynku posprzedażnym w samych Chinach w 2014 r. wyniosły 3,2 mld dolarów, rosnąc w ostatnich latach w tempie 20% rocznie. Do rozwoju biznesu na rynkach azjatyckich CML zdążył się dobrze przygotować. W obszarze ShenZhen i Hong Kongu oraz Indonezji firma zatrudnia zespół ponad stu specjalistów od płytek PCB.

źródło: CML

Zobacz również