Nvidia zamknie Icerę - oddział modemów bezprzewodowych

Nvidia poinformowała, że w przyszłym roku zamknie oddział modemów bezprzewodowych Icera. Firma jest otwarta na oferty kupna całego oddziału bądź poszczególnych technologii. Nvidia przejęła brytyjską Icerę w 2011 r., licząc na dobrą sprzedaż platform procesora i modemu bezprzewodowego przeznaczonych do smartfonów. Obecna strategia rozwoju biznesu Nvidii zakłada jednak silne zaangażowanie przede wszystkim w obszar gier komputerowych, motoryzacji oraz technologii chmurowych, jak np. głębokie uczenie maszynowe (deep learning), w których ważną rolę odgrywa grafika komputerowa i przetwarzanie obrazu.

Posłuchaj
00:00

Na rok obecny i przyszły potrzeby firmy w zakresie modemów spełnia jej najnowsze urządzenie Icera 4G LTE, modem kompatybilny ze m.in. standardami 4G HSPA+ i 3G. W latach późniejszych Nvidia będzie szukać partnera do współpracy przy projektowaniu modemów.

źródło: Nvidia

Powiązane treści
NVIDIA przejmuje Mellanox za 6,9 mld dolarów
Nvidia będzie produkowac chipy w procesie 14 nm w fabryce Samsunga
Nvidia oskarża Samsunga i Qualcomma o naruszenie jej patentów GPU
Dzięki Tegrze 4 Nvidia umacnia pozycję na rynku procesorów
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Contrans współpracuje z EPT
Optoelektronika
Odwiedź targi Laser World of Photonics 2025 w Monachium!
Projektowanie i badania
Plessey wdraża system MES od Critical Manufacturing w celu wsparcia eksperymentalnych procesów produkcji microLED
Produkcja elektroniki
Rynek półprzewodników rośnie, ale nie w Europie
Komunikacja
Silicon Labs prezentuje BG29: przyszłość Bluetooth LE w miniaturowych urządzeniach
Komunikacja
Usługi cellular-to-satellite już za moment
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa i warsztaty na temat kompatybilności elektromagnetycznej EMV 2025
Statyczne
Logowanie
Targi krajowe
Warsaw Industry Week 2025 - 9. edycja
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów