SanDisk bada możliwości najkorzystniejszego poddania się przejęciu

Jak donosi Bloomberg, według osób zaznajomionych ze sprawą, które z uwagi na poufność negocjacji nie chcą się ujawnić, SanDisk prowadzi z firmami Micron Technology i Western Digital rozmowy na temat jego ewentualnego przejęcia. Ponieważ kalifornijski SanDisk wykorzystuje w Japonii te same fabryki pamięci flash co Toshiba, do zawarcia transakcji potrzebuje prawdopodobnie również zgody Toshiby. Żadna decyzja nie została jeszcze podjęta, a toczące się rozmowy mogą wcale nie doprowadzić do zawarcia umowy. Rynkowa wartość SanDiska to obecnie około 12,6 mld dolarów.

Posłuchaj
00:00

Przedstawiciele firm SanDisk oraz Western Digital nie zareagowali na prośby o komentarz. Rzecznik Microna powiedział tylko, że firma nie komentuje plotek.

Powiązane treści
Fuzja producentów pamięci masowych - Western Digital kupił SanDiska
SanDisk prognozuje spadek rocznych przychodów
Firmy Toshiba i SanDisk uruchomiły drugą fazę produkcji w zakładzie Fab 5 i rozpoczęły budowę obiektu Fab 2
Toshiba i SanDisk zastąpią fabrykę pamięci NAND 2D fabryką NAND 3D
SanDisk przejmuje Fusion-IO
Micron i SanDisk wypuszczają pierwsze karty microSD o pojemności 1TB
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
Nowe standardy oświetlenia w Toruniu
Optoelektronika
VIGO Photonics i PCO zawarli strategiczne partnerstwo dla wzmocnienia potencjału polskiej obronności
Komunikacja
Znaczenie 5G rośnie, ale LTE pozostaje silne
Pomiary
Keysight prezentuje nowe rozwiązanie do testowania bezpieczeństwa systemów wbudowanych – premiera testbencha nowej generacji
Mikrokontrolery i IoT
Chiny stawiają na RISC-V
Zasilanie
Microchip prezentuje nowy układ zarządzania zasilaniem – MCP16701
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Kwiecień 2025
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa i warsztaty na temat kompatybilności elektromagnetycznej EMV 2025
Statyczne
Logowanie
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów