Zysk operacyjny Samsunga spadł o 56%

Samsung Electronics ogłosił wyniki za drugi kwartał 2019 roku. Jego zysk operacyjny w tym okresie osiągnął 6,5 bln wonów (5,5 mld dolarów), co oznacza spadek o 56% z poziomu 14,87 bln KRW, z 2018 roku. Według firmy skonsolidowana sprzedaż za ten okres 2019 roku wyniosła około 56 bln KRW, czyli o 4% mniej w porównaniu z wynikiem za ten sam kwartał 2018 roku w, którym osiągnęła 58,48 bln KRW.

Posłuchaj
00:00
Zestawienie zysków Samsunga (w bilionach wonów)
  II kw. 2019 r. I kw. 2019 r. II kw. 2018 r.
Skonsolidowana sprzedaż 56 52,39 58,48
Zysk Operacyjny 6,5 6,23 14,87

 

Źródło: DigiTimes

Powiązane treści
Samsung wzmocni możliwości w zakresie przetwarzania neuronowego
Samsung szuka nowych dostawców fluorowodoru spoza Japonii
Intel odzyskuje czołową pozycję w rankingu producentów półprzewodników
LG i Samsung o ponad 20% zwiększą produkcję elastycznych OLED-ów
Nvidia wykorzysta 7-nanometrowy proces technologiczny Samsunga
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
Elektroniczna skóra dla robotów: tani, elastyczny i czuły materiał inspirowany ludzkim dotykiem
Mikrokontrolery i IoT
Infineon prezentuje SECORA ID V2 i eID-OS – nowe rozwiązania do nowoczesnych dokumentów tożsamości
Aktualności
Nordic Semiconductor przejmuje Neuton.AI i awansuje w dziedzinie sztucznej inteligencji brzegowej
Mikrokontrolery i IoT
Rekordowa transakcja w branży komputerów kwantowych
Mikrokontrolery i IoT
10 miliardów chipów z Integrity Guard Infineona
Optoelektronika
HIKMICRO SuperScene – przełom w termowizji AI dla inspekcji budynków, rozdzielnic i PCB
Zobacz więcej z tagiem: Aktualności
Gospodarka
Nordic Semiconductor przejmuje Neuton.AI i awansuje w dziedzinie sztucznej inteligencji brzegowej
Gospodarka
Digitalizacja pola walki postępuje
Gospodarka
Mouser Electronics po raz szósty z nagrodą Amphenol za najlepszą dystrybucję cyfrową komponentów elektronicznych
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów