innogy od dzisiaj funkcjonuje oficjalnie jako E.ON

Od 13 grudnia 2021 r. firma innogy Polska zmienia się ostatecznie w E.ON Polska. Na materiałach oraz dokumentach firmowych, budynkach i w salonach obsługi pojawiło się nowe logo. Portal obsługi klientów Mój E.ON zastąpił wcześniejszy portal Moje innogy. Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji innogy z Grupą E.ON, który rozpoczął się w 2019 roku. Kampania informacyjna o zmianie marki prowadzona była od września bieżącego roku.

Posłuchaj
00:00

Wszystkie obowiązujące umowy i ich warunki pozostają bez zmian, a klienci nie muszą podejmować żadnych działań ze swojej strony. Pod nową marką będzie także kontynuowane wprowadzanie udogodnień dla osób odwiedzających stacjonarne salony obsługi.

Klienci zostali już indywidualnie poinformowani o zmianie pocztą tradycyjną lub mailową. Dodatkowe informacje na temat rebrandingu innogy Polska, a także o kwestiach klienckich z nim związanych można uzyskać pod numerami:

  • 22 821 46 46 (klienci z Warszawy);
  • 22 821 48 48 (klienci spoza Warszawy).

Możliwy jest również kontakt z konsultantem na czacie poprzez stronę eon.pl, a także stacjonarnie w salonach E.ON na terenie Warszawy.

Źródło: E.ON

Powiązane treści
innogy Stoen Operator uruchomił jedną z największych stacji elektroenergetycznych
innogy pracuje nad nowym standardem komunikacji z licznikami
Innogy Stoen Operator wdraża RFID w logistyce
Innogy Stoen Operator wdrożył nowy system zdalnego odczytu danych z liczników
Wypożyczalnia innogy go! zostanie zamknięta
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
Mouser Electronics i Ampleon zawierają globalną umowę dystrybucyjną obejmującą rozwiązania zasilania RF
Produkcja elektroniki
TSMC oszacował ceny usług produkcyjnych dla procesu 1,6 nm
Pomiary
Chiny liderem w zakresie samochodowych LiDAR-ów. Rynek gwałtownie rośnie
Aktualności
Upadłość firmy Wolfspeed może przenieść zamówienia SiC do dostawców z Tajwanu
Aktualności
Nowy raport Yole Group: Elektronika mocy na zakręcie – wzrost rynku mimo presji cenowej i zmian geopolitycznych
Aktualności
Większe możliwości personalizacji stanowisk dzięki konfiguratorowi mebli Reeco
Zobacz więcej z tagiem: Aktualności
Gospodarka
Upadłość firmy Wolfspeed może przenieść zamówienia SiC do dostawców z Tajwanu
Gospodarka
Nowy raport Yole Group: Elektronika mocy na zakręcie – wzrost rynku mimo presji cenowej i zmian geopolitycznych
Gospodarka
Większe możliwości personalizacji stanowisk dzięki konfiguratorowi mebli Reeco
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów