innogy od dzisiaj funkcjonuje oficjalnie jako E.ON

| Gospodarka Aktualności

Od 13 grudnia 2021 r. firma innogy Polska zmienia się ostatecznie w E.ON Polska. Na materiałach oraz dokumentach firmowych, budynkach i w salonach obsługi pojawiło się nowe logo. Portal obsługi klientów Mój E.ON zastąpił wcześniejszy portal Moje innogy. Zmiana marki jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji innogy z Grupą E.ON, który rozpoczął się w 2019 roku. Kampania informacyjna o zmianie marki prowadzona była od września bieżącego roku.

innogy od dzisiaj funkcjonuje oficjalnie jako E.ON

Wszystkie obowiązujące umowy i ich warunki pozostają bez zmian, a klienci nie muszą podejmować żadnych działań ze swojej strony. Pod nową marką będzie także kontynuowane wprowadzanie udogodnień dla osób odwiedzających stacjonarne salony obsługi.

Klienci zostali już indywidualnie poinformowani o zmianie pocztą tradycyjną lub mailową. Dodatkowe informacje na temat rebrandingu innogy Polska, a także o kwestiach klienckich z nim związanych można uzyskać pod numerami:

  • 22 821 46 46 (klienci z Warszawy);
  • 22 821 48 48 (klienci spoza Warszawy).

Możliwy jest również kontakt z konsultantem na czacie poprzez stronę eon.pl, a także stacjonarnie w salonach E.ON na terenie Warszawy.

źródło: E.ON