wersja mobilna
Online: 452 Środa, 2018.01.17

Biznes

Apple ponownie podniósł poprzeczkę wraz z premierą iPada 3

piątek, 09 marca 2012 12:04

Trzecia generacja najpopularniejszego tabletu na świecie wreszcie ujrzała światło dziennie. Mocno skrywana przez Apple specyfikacja techniczna nowego urządzenia, wokół której narosło tak wiele plotek, pobiła jednak wszelkie oczekiwania. iPad 3 wyróżnia się przede wszystkim doskonałym ekranem dotykowym Retina Display wykonanym w technologii IPS, który umożliwia wyświetlanie obrazu z rozdzielczością 2048x1536 px.

Jeśli zestawimy tą wartość z 9,7-calową długością przekątnej, otrzymamy niezwykle wysoką gęstość pikseli wynoszącą 264 ppi. Jak podaje producent jest to aż czterokrotnie większa liczba pikseli niż w poprzednich modelach.

Wyświetlacz w iPadzie 3 ma o milion więcej pikseli niż oferuje standard HD

Sercem urządzenia jest dwurdzeniowy układ A5X zawierający wydajny czterordzeniowy procesor graficzny. Tak duża moc obliczeniowa zapewni nie tylko z płynne odtwarzanie materiałów w rozdzielczości HD, ale pozwoli na uruchamianie nawet bardzo wymagających gier.

Dodatkowo iPad 3 został wyposażony w dwie kamery: frontową VGA - do prowadzenia wideo rozmów oraz tylną, z 5-megapikselową matrycą umożliwiającą rejestrację filmów full HD 1080p. Jakby tego było mało urządzenie oferuje obecnie najszybszy standard transmisji danych przez telefonię komórkową, czyli technologię LTE.

Całość zasila wbudowana bateria, która według Apple pozwoli na 10 godzin pracy na pojedynczym ładowaniu. Nowy iPad, dostępny w dwóch kolorach (czarny i biały), trafi do sprzedaży 16 marca. Cena za podstawowy model z 16 GB pamięci wewnętrznej wyniesie 499 dol. USD, natomiast za wersję obsługującą 4G zapłacimy 629 dol.

Michał Pieniążek

 

World News 24h

wtorek, 16 stycznia 2018 20:07

Meizu unveiled its plans for 2018 as well as gave a summary of last year’s performance. During the Yang Zhe is reported to have shared some of the adjustments the company would be making this year to the media. The company plans to rebuild the brand image and also create a new design style. The Meizu Exec also disclosed that the company wants to re-engineer its high-end market and would focus more on the high-end market. In terms of products, Meizu plans to collaborate with Qualcomm and Samsung in 2018 in order to propel its ambitious drive to target the market with high-end products this year. The focus here would be on the aspect of chipsets.

więcej na: www.gizmochina.com