Trzy miliony iPadów w trzy dni

Ubiegły weekend okazał się rekordowy dla firmy z Cupertino. Od piątku do poniedziałku udało jej się sprzedać ponad 3 mln nowych iPadów, poinformował obecny szef Apple, Tim Cook. Jest to niewątpliwy sukces biorąc pod uwagę, że pierwszy iPad, zaprezentowany światu w 2010 r., osiągnął taką samą sprzedaż dopiero po 80 dniach.

Posłuchaj
00:00

Jak podkreślają przedstawiciele Apple, była to najlepsza premiera tabletu w historii firmy. Dla porównania ostatni model iPhone’a o oznaczeniu 4S w ciągu pierwszego weekendu sprzedał się w ilości 4 mln sztuk.

iPad trzeciej generacji został zaprezentowany światu 7 marca tego roku. Urządzenie wyróżnia się przede wszystkim doskonałym 9,7-calowym ekranem dotykowym Retina Display o rozdzielczości 2048x1536 px, dwurdzeniowym układem A5X zawierającym wydajny procesor graficzny oraz obsługą technologii LTE.

Michał Pieniążek

Powiązane treści
Qualcomm porzuca technologię wyświetlacza Mirasol
Montażem "zabójcy" iPada zajmie się tajwański Pegatron Technology
Polacy opatentowali elektroniczną kostkę do gry
Apple ponownie podniósł poprzeczkę wraz z premierą iPada 3
Apple wybuduje ogromną instalację fotowoltaiczną do zasilania serwerowni
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
Dystrybucja komponentów w Europie w trzecim kwartale 2025 r. - jest lepiej!
Projektowanie i badania
Czym jest vibe coding?
Produkcja elektroniki
Wojskowy sektor sprzętu do walki elektronicznej przyspiesza
Pomiary
3D HandySCAN EVO - rewolucja w skanowaniu 3D!
Produkcja elektroniki
Łotwa, Litwa i Estonia będą razem rozwijać półprzewodniki
Projektowanie i badania
Infineon otwiera w Austrii laboratorium aplikacji UWB
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Magazyn
Listopad 2025
Informacje z firm
Grupa RENEX zaprasza na targi Evertiq EXPO Warszawa 2025
Magazyn
Październik 2025

Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki

Współczesna geopolityka nie pozostawia złudzeń – era powszechnej globalizacji dobiegła końca, a jej miejsce zajmuje epoka strategicznej autonomii i bezpieczeństwa narodowego. W obliczu wojny za naszą wschodnią granicą oraz rosnącego napięcia na linii Waszyngton - Pekin, Europa stanęła przed koniecznością redefinicji swojego podejścia do produkcji obronnej oraz akceptacji faktu, że prawdziwe bezpieczeństwo zaczyna się nie na poligonie, ale w fabryce.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów