Qualcomm porzuca technologię wyświetlacza Mirasol

Qualcomm zamierza produkować wyświetlacze Mirasol tylko w wąskim, ograniczonym zakresie i spróbuje udostępnić technologię innym firmom na zasadach licencji, stwierdził prezes firmy Paul Jacobs. Nie podano jednak przyczyn zmiany strategii wprowadzania wyświetlaczy Mirasol na rynek.

Posłuchaj
00:00

Wcześniej Qualcomm zapowiadał rozpoczęcie produkcji seryjnej urządzeń przeznaczonych m.in. do e-czytników. Miały one działać bez podświetlenia, za to z wykorzystaniem odbicia światła, a kolorowy obraz miał być wyraźny nawet w świetle słonecznym.

Marcin Tronowicz

Powiązane treści
Nowe technologie i szeroka oferta podstawą szybkiego rozwoju rynku wyświetlaczy
Firmy Nokia i SEL zaprezentowały składany wyświetlacz
Wartość rynkowa Qualcomma przewyższyła Intela
Zróżnicowane wyniki producentów półprzewodników w IV kwartale 2012 r.
Qualcomm zainwestuje 120 mln dolarów w zadłużonego Sharpa
Montażem "zabójcy" iPada zajmie się tajwański Pegatron Technology
LG pokonuje kolejne bariery prezentując 5-calowy wyświetlacz Full HD
Trzy miliony iPadów w trzy dni
W USA rośnie sprzedaż elektronicznych książek i e-czytników
Czytniki e-booków przegrywają konkurencję z tabletami
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komunikacja
Znacznie 5G rośnie, ale LTE pozostaje silne
Pomiary
Keysight prezentuje nowe rozwiązanie do testowania bezpieczeństwa systemów wbudowanych – premiera testbencha nowej generacji
Mikrokontrolery i IoT
Chiny stawiają na RISC-V
Zasilanie
Microchip prezentuje nowy układ zarządzania zasilaniem – MCP16701
Komponenty
Navitas Semiconductor ogłasza strategiczne partnerstwo z GigaDevice
Produkcja elektroniki
Dla branży EMS 2024 rok nie był udany
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Targi zagraniczne
Międzynarodowa wystawa i warsztaty na temat kompatybilności elektromagnetycznej EMV 2025
Statyczne
Logowanie
Targi krajowe
Warsaw Industry Week 2025 - 9. edycja
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów