wersja mobilna
Online: 465 Środa, 2018.01.17

Biznes

Farnell i element14 łączą się tworząc wiodącą markę internetową na rynku elektroniki

poniedziałek, 30 kwietnia 2012 08:49

Grupa Premier Farnell poinformowała, że łączy dwie swoje marki: Farnell i element14, tworząc jednolitą nazwę, która będzie używana w Europie. Zarówno inżynierowie-projektanci, jak i osoby odpowiedzialne za dokonywanie zakupów w firmach będą mieli dostęp do najnowszych produktów, informacji na ich temat oraz narzędzi i usług w jednym miejscu.

Alan Paterson, dyrektor ds. marketingu, Farnell Europe

Pod nową marką będą oferowane wszystkie produkty i usługi, jakie dotąd dostarczał Farnell. Ponadto zostaną one uzupełnione o materiały i narzędzia znajdujące się dotychczas na portalu element14. Społeczność element14 jako pierwsza pozwalała inżynierom wymieniać opinie między sobą i z ekspertami z branży oraz współpracować nad nowymi pomysłami i wspólnie rozwiązywać zadania. Element14 pomaga znajdywać odpowiedzi na zadawane pytania, gromadzić niezależną wiedzę na tematy techniczne oraz zdobywać informacje o najnowszych technologiach.

Farnell natomiast może poszczycić się wieloletnią historią wprowadzania innowacji w dziedzinie dystrybucji komponentów na terenie Europy. Pomagał inżynierom w implementacji technologii zgodnych z dyrektywą RoHS, opracował nowoczesne i nagrodzone opakowania, jako pierwszy zaczął oferować darmowe narzędzia do projektowania, a ostatnio uruchomił unikalny a zarazem potężny serwis Knode na portalu element14.

Ponadto, dzięki niedawnemu porozumieniu z Fundacją Raspberry Pi, Farnell element14 wspiera ogólnoświatową rewolucję, jaką miniaturowy komputer Raspberry Pi przeprowadza w nauczaniu programowania. W ramach specjalnej grupy internetowej stworzonej w celu promocji Raspberry Pi, prowadzone są dyskusje na temat nowego komputera oraz możliwości jego użycia, tak by młodzi inżynierowi mogli jak najlepiej wykorzystać drzemiący w nim potencjał.

Farnell element14 ma zamiar bazować na doświadczeniach obu połączonych jednostek, ale z czasem oferować coraz więcej usług. Liczba klientów dokonujących zakupów przez Internet rośnie, a Farnell element14 chce stać się wiodącym dostawcą usług dla inżynierów, którzy szukają informacji i produktów online. Połączenie dotąd oddzielnych marek ma pozwolić zaoferować klientom niezrównany poziom usług w wielu regionach świata.

"Kiedy przeanalizowaliśmy wpływ sieci na sposób działania firm, zdaliśmy sobie sprawę z tego, że w najbliższych dekadach nawyki klientów ulegną znacznemu przekształceniu. Połączenie elementu14 i Farnella jest objawem adaptacji biznesu sprzedaży komponentów elektronicznych do realiów ery cyfrowej." – powiedział Alan Paterson, dyrektor ds. marketingu w Farnell Europe.

 

World News 24h

wtorek, 16 stycznia 2018 20:07

Meizu unveiled its plans for 2018 as well as gave a summary of last year’s performance. During the Yang Zhe is reported to have shared some of the adjustments the company would be making this year to the media. The company plans to rebuild the brand image and also create a new design style. The Meizu Exec also disclosed that the company wants to re-engineer its high-end market and would focus more on the high-end market. In terms of products, Meizu plans to collaborate with Qualcomm and Samsung in 2018 in order to propel its ambitious drive to target the market with high-end products this year. The focus here would be on the aspect of chipsets.

więcej na: www.gizmochina.com