Cyfrowa reklama zyskuje dzięki interaktywnym wyświetlaczom

Digital signage zyskuje w biznesie, w miarę jak wyświetlacze stają się coraz bardziej interaktywne. Liczba ich instalacji gwałtownie rośnie w sklepach, miejscach publicznych i w transporcie. Wyświetlacze digital signage, służące do przesyłania informacji i prezentowania reklam, składają się z dużych płaskich ekranów LCD i OLED o typowej przekątnej przekraczającej 55 cali, instalowanych poza budynkiem.

Posłuchaj
00:00

Liczba takich instalacji wzrosła w trzecim kwartale 2019 roku do około 1,23 mln sztuk, co stanowi wzrost o 6% w porównaniu z 1,16 mln w kwartale poprzedzającym. Przewiduje się, że w 2020 roku zanotowany zostanie solidny 10-procentowy wzrost, przy czym największy udział mają mieć interaktywne, płaskie wyświetlacze dotykowe (IFP), gdzie wzrost sięgnie aż 18%.

Ważnym trendem na omawianym rynku jest coraz bliższa współpraca producentów, sprzedawców i integratorów wyświetlaczy przeznaczonych do digital signage, mająca na celu oferowanie klientom rozwiązań kompletnych. Współpraca ta jest niezbędna, ponieważ takie rozwiązania obejmują nie tylko wyświetlacze, ale także systemy mocujące, odtwarzacze multimedialne, oprogramowanie, usługi zarządzane zdalnie oraz tworzenie treści, np. grafiki i animacji. Największy rynek tworzą w tym zakresie Chiny i Japonia (wzrost odpowiednio o 21 i 24%), dalej Ameryka Północna, a następnie Europa Zachodnia.

Powiązane treści
Elektronicznie wyświetlane reklamy idealnym sposobem na promocję usług
Wyświetlacze - okno na świat dla elektroniki
Chiny zwiększają produkcję wyświetlaczy LED RGB o wysokiej rodzielczości
Samsung zainwestuje 11 mld dolarów w produkcję zaawansowanych wyświetlaczy
Osram dołącza do niemieckiego projektu budowy wyświetlaczy mikroLED-owych
Wyświetlacz - źródło informacji w nowoczesnych systemach transportowych
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Produkcja elektroniki
Od sierpnia 2025 roku nowe obowiązki dla producentów elektroniki
Produkcja elektroniki
NVIDIA zapisuje się w historii z wyceną rynkową na poziomie 4 bilionów dolarów
Komunikacja
Arrow Electronics polskim dystrybutorem rozwiązań Cohesity w zakresie bezpieczeństwa i zarządzania danymi
Komunikacja
Według BBC sztuczna inteligencja niszczy Internet
Projektowanie i badania
TAITRA uruchamia konkurs "Go Healthy with Taiwan"
Pomiary
Rohde & Schwarz przejmuje ZES ZIMMER Electronic Systems GmbH i rozszerza ofertę urządzeń testowo-pomiarowych
Zobacz więcej z tagiem: Optoelektronika
Technika
Technologia OLED - charakterystyka oraz przegląd zastosowań
Technika
Wyświetlacze OLED - nowe technologie
Technika
Wyświetlacze OLED w ofercie Unisystemu
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów