Cyfrowa reklama zyskuje dzięki interaktywnym wyświetlaczom

Digital signage zyskuje w biznesie, w miarę jak wyświetlacze stają się coraz bardziej interaktywne. Liczba ich instalacji gwałtownie rośnie w sklepach, miejscach publicznych i w transporcie. Wyświetlacze digital signage, służące do przesyłania informacji i prezentowania reklam, składają się z dużych płaskich ekranów LCD i OLED o typowej przekątnej przekraczającej 55 cali, instalowanych poza budynkiem.

Posłuchaj
00:00

Liczba takich instalacji wzrosła w trzecim kwartale 2019 roku do około 1,23 mln sztuk, co stanowi wzrost o 6% w porównaniu z 1,16 mln w kwartale poprzedzającym. Przewiduje się, że w 2020 roku zanotowany zostanie solidny 10-procentowy wzrost, przy czym największy udział mają mieć interaktywne, płaskie wyświetlacze dotykowe (IFP), gdzie wzrost sięgnie aż 18%.

Ważnym trendem na omawianym rynku jest coraz bliższa współpraca producentów, sprzedawców i integratorów wyświetlaczy przeznaczonych do digital signage, mająca na celu oferowanie klientom rozwiązań kompletnych. Współpraca ta jest niezbędna, ponieważ takie rozwiązania obejmują nie tylko wyświetlacze, ale także systemy mocujące, odtwarzacze multimedialne, oprogramowanie, usługi zarządzane zdalnie oraz tworzenie treści, np. grafiki i animacji. Największy rynek tworzą w tym zakresie Chiny i Japonia (wzrost odpowiednio o 21 i 24%), dalej Ameryka Północna, a następnie Europa Zachodnia.

Powiązane treści
Elektronicznie wyświetlane reklamy idealnym sposobem na promocję usług
Wyświetlacze - okno na świat dla elektroniki
Chiny zwiększają produkcję wyświetlaczy LED RGB o wysokiej rodzielczości
Samsung zainwestuje 11 mld dolarów w produkcję zaawansowanych wyświetlaczy
Osram dołącza do niemieckiego projektu budowy wyświetlaczy mikroLED-owych
Wyświetlacz - źródło informacji w nowoczesnych systemach transportowych
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Optoelektronika
Robotyczne oko bez zasilania: miękka soczewka, która sama ustawia ostrość
Projektowanie i badania
Sztuczna inteligencja pisze fatalnej jakości kod - zmiany w IT nie będzie?
Produkcja elektroniki
Reorganizacja linii montażowych w firmie Mikro-automatyka
Aktualności
Brak świadomości, szkoleń i milionów specjalistów z zakresu cyberbezpieczeństwa
Pomiary
RFID 2026-2036: prognozy, gracze i możliwości
Zasilanie
SiC i GaN zasilają rewolucję AI: półprzewodniki, które zmieniają oblicze centrów danych
Zobacz więcej z tagiem: Optoelektronika
Gospodarka
Robotyczne oko bez zasilania: miękka soczewka, która sama ustawia ostrość
Informacje z firm
Współpraca z wyświetlaczami - panele dotykowe - film
Gospodarka
Smartwatche napędzają rozwój wyświetlaczy Micro LED

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów