HTC zamierza wejść na rynek usług strumieniowania VR

Oczekuje się, że najwcześniej w drugiej połowie bieżącego roku firma HTC nawiąże współpracę z operatorami telekomunikacyjnymi, aby wspólnie opracować platformy chmurowe dla aplikacji obsługujących wirtualną rzeczywistość, torując drogę do wejścia na rynek usług strumieniowania VR.

Posłuchaj
00:00

W związku z ostatnio wprowadzonymi do oferty produktami Vive VR HMD, takimi jak Vive Cosmos Elite, Cosmos XR i Cosmos Play, HTC wskazuje, że jego projekt rozwoju Vive X ma na celu wspieranie start-upów VR i dalsze rozszerzanie środowiska VR/AR. Przedsięwzięcie to ma przynieść znaczące korzyści i jednocześnie wzbogacać obecną ofertę firmy.

Szwajcarski Apelab opracował oprogramowanie VR pod nazwą SpatialStories, które umożliwia tworzenie interaktywnych treści AR/VR do zdalnego nauczania. Według HTC, firma jest również gotowa do uruchomienia wariantu rozwiązania przygotowanego do pracy na urządzeniach mobilnych.

Firma Nanome z siedzibą w Kalifornii rozwija technologię VR, która ma być wykorzystywana w dziedzinie badań chemicznych, w tym także w medycynie. Obecnie przedsiębiorstwo to oferuje swoje narzędzia, aby pomóc rządom, organizacjom badawczym i firmom farmaceutycznym w walce z pandemią Covid-19.

Według źródeł, HTC rozwija swój projekt Vive X, rozszerzając jego zakres inwestycji dodatkowo o start-upy specjalizujące się w 5G, sztucznej inteligencji i technologii blockchain.

Źródło: DigiTimes

Powiązane treści
HTC zrealizuje nowe cięcia liczby zatrudnionych
Współdziałanie w ramach VR OpenLab szansą na szybki rozwój VR w chmurze
Wzrost rynku AR i VR nabiera tempa
STMicroelectronics i Quanta wspólnie opracują okulary AR
HTC wprowadza na tajwański rynek telefon 5G
Wyświetlacze i innowacje w optoelektronice zmienią branżę AR i VR
HTC zbuduje w Arabii ​​Saudyjskiej park rozrywki VR
W czerwcu przychody HTC osiągnęły najwyższy poziom od 6 miesięcy
Epson zdobywa 40% światowego rynku okularów AR
HTC przygotowuje nowe źródła wzrostu
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Pomiary
Certyfikowane urządzenia medyczne zmieniają rynek gadżetów fitness
Produkcja elektroniki
Chiny rozszerzają ograniczenia eksportowe na metale ziem rzadkich
Zasilanie
Infineon i SolarEdge rozwijają platformę transformatorów półprzewodnikowych dla centrów danych AI
PCB
Eurocircuits startuje z konkurencyjną ofertą płytek HDI
Mikrokontrolery i IoT
Ceva i Microchip wspólnie napędzają rozwój sztucznej inteligencji w urządzeniach brzegowych
Produkcja elektroniki
Chińska branża MEMS w silnym trendzie wzrostowym
Zobacz więcej z tagiem: Mikrokontrolery i IoT
Technika
PSOC Edge - nowa generacja MCU do AI
Gospodarka
Ceva i Microchip wspólnie napędzają rozwój sztucznej inteligencji w urządzeniach brzegowych
Prezentacje firmowe
Sztuczna inteligencja na krawędzi sieci

Najczęstsze błędy przy projektowaniu elektroniki i jak ich uniknąć

W elektronice „tanio” bardzo często znaczy „drogo” – szczególnie wtedy, gdy oszczędza się na staranności projektu. Brak precyzyjnych wymagań, komponent wycofany z produkcji czy źle poprowadzona masa mogą sprawić, że cały produkt utknie na etapie montażu SMT/THT albo testów funkcjonalnych. Konsekwencje są zawsze te same: opóźnienia i dodatkowe koszty. Dlatego warto znać najczęstsze błędy, które pojawiają się w projektach elektroniki – i wiedzieć, jak im zapobiegać.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów