Kolejny nowoczesny Rozdzielczy Punkt Zasilania spółki Stoen Operator

Stoen Operator - dostawca energii elektrycznej dla ponad miliona klientów w Warszawie i okolicach - na terenie gminy Sękocin włączył do sieci jedną z najnowocześniejszych stacji RPZ 110 kV. Prace budowlane przy obiekcie realizowane były przez ostatnie 18 miesięcy. Uruchomienie stacji stanowi element planu inwestycyjnego przyjętego na 2023 rok.

Posłuchaj
00:00

Rozwój sieci i infrastruktury elektroenergetycznej jest jednym z filarów strategii Grupy E.ON, do której należy stołeczny OSD. Na inwestycje energetyczne spółka przeznaczy w tym roku około 500 mln zł, dzięki czemu po raz kolejny przekroczy budżet z poprzedniego roku. Wartość nowego Rozdzielczego Punktu Zasilania 110 kV to 27 mln złotych.

Wybudowana stacja zawiera dwie nowoczesne, wnętrzowe rozdzielnice typu GIS 110 kV z 10 polami, co podnosi niezawodność działania. Zastosowany dodatkowy system zabezpieczeń zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa, zarówno dla wybudowanej stacji, jak również dla całego obszaru sieciowego.

Źródło: Stoen Operator

Powiązane treści
Nowy Rozdzielczy Punkt Zasilania 110/15kV w warszawskiej sieci Stoen Operator
Stoen Operator otrzymał dofinansowanie unijne na rozwój sieci
innogy Stoen Operator uruchomił jedną z największych stacji elektroenergetycznych
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
Rochester Electronics zwiększa dostępność układów Lattice dla aplikacji o długim cyklu życia
Zasilanie
DigiKey prezentuje pierwszy w branży konfigurator zasilaczy dostępny online
Projektowanie i badania
Biblioteka przewodników firmy Mouser
Zasilanie
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Projektowanie i badania
OVHcloud uruchamia pierwszą w Europie platformę Quantum-as-a-Service
Projektowanie i badania
Komputery kwantowe to wciąż odległa przyszłość - ale coraz bardziej konieczna
Zobacz więcej z tagiem: Zasilanie
Gospodarka
DigiKey prezentuje pierwszy w branży konfigurator zasilaczy dostępny online
Gospodarka
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Prezentacje firmowe
Wymiana baterii w hybrydzie po 100 tys. km – ile kosztuje i kiedy spada wydajność?

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawisz

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów