Samsung ogranicza potencjał produkcyjny LCD TV

Samsung Electronics ogłosił rozpoczęcie procesu konsolidacji fabryk telewizorów na Słowacji. Koreański producent ma dwie montownie w miejscowościach Galanta i Voderady, produkujące głównie telewizory LCD. Teraz chce je połączyć, zamykając jeden zakład (Voderady, zatrudniający blisko 600 osób - na zdjęciu), by zwiększyć rentowność, ponieważ rynek telewizorów przestał się rozwijać, a nowe technologie (4K, 3D) słabo się przyjmują.

Posłuchaj
00:00

 

Powiązane treści
Światowa sprzedaż telewizorów LCD osiągnie w 2019 roku 218 mln sztuk
Urządzenie z wyświetlaczem LCD i panelem dotykowym a testy EMC - studium przypadku
Samsung rozpoczyna budowę linii półprzewodnikowej EUV o wartości 6 mld dolarów
Pamięci napędzają dobre wyniki Samsunga
Samsung Display zawarł długoterminową umowę z Universal Display Corporation
Rynkowy popyt napędza wzrost produkcji paneli LCD
Globalne dostawy paneli TFT LCD do mobilnych urządzeń PC wzrosną o 200%
Samsung zbuduje w USA fabrykę urządzeń gospodarstwa domowego
Poziom zapasów u producentów telewizyjnych paneli LCD rośnie
Tajwańscy dostawcy sprzedali o 10% mniej monitorów LCD
Globalne moce produkcyjne w zakresie dużych paneli LCD mogą rosnąć o ponad 9% rocznie
Samsung raportuje rekordowe zyski z produkcji chipów
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Aktualności
Renex rozwija szkolenia IPC w Europie Środkowo-Wschodniej
Aktualności
Ograniczenia eksportu pierwiastków ziem rzadkich będą problemem
Aktualności
Ensign InfoSecurity nagrodzona za Aletheia – AI do wykrywania deepfake’ów w czasie rzeczywistym
Produkcja elektroniki
Branża motoryzacyjna obiera kurs na RISC-V
Aktualności
Polscy konsumenci gromadzą nieużywaną elektronikę wartą 112 mld zł
Mikrokontrolery i IoT
Coraz więcej możliwości komunikacji satelitarnej w IoT
Zobacz więcej z tagiem: Artykuły
Targi zagraniczne
Elmässan Stockholm 2025
Magazyn
Maj 2025
Magazyn
Kwiecień 2025
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów