Intel staje się dostawcą dla przemysłu motoryzacyjnego

Intel jest gotów do rozpoczęcia produkcji chipów dla producentów samochodów i chce wesprzeć branżę motoryzacyjną zmagającą się z niedoborami półprzewodników. Przedstawiciele Intela rozmawiają z firmami, które projektują chipy dla producentów samochodów, proponując ich wytwarzanie w fabrykach Intela. Celem jest rozpoczęcie, w ciągu sześciu do dziewięciu miesięcy, produkcji niezbędnej do wykonania certyfikacji.

Posłuchaj
00:00

Pod koniec marca szef Intela Pat Gelsinger (na zdjęciu) ujawnił, że utworzy nową samodzielną jednostkę biznesową, Intel Foundry Services (IFS), która będzie świadczyła usługi produkcyjne dla klientów z zewnątrz.

Powiązane treści
Intel zainwestuje ponad 3 mld dolarów w technologie pakowania IC
Do 2024 roku Intel uruchomi usługi foundry dla światowych firm
Sprzedaż motoryzacyjnych MCU wzrośnie o 23% pomimo niedoborów
Intel rozbuduje kampus w Gdańsku
Apple i Intel jako pierwsi zastosują 3-nanometrowy proces TSMC
Intel pobił w 2020 roku nowy rekord przychodów
Motoryzacja AD 2022 - po dominacji czas na partnerstwo
Fabryka chipów Intela może być w Polsce
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Komponenty
Rochester Electronics zwiększa dostępność układów Lattice dla aplikacji o długim cyklu życia
Zasilanie
DigiKey prezentuje pierwszy w branży konfigurator zasilaczy dostępny online
Projektowanie i badania
Biblioteka przewodników firmy Mouser
Zasilanie
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Projektowanie i badania
OVHcloud uruchamia pierwszą w Europie platformę Quantum-as-a-Service
Projektowanie i badania
Komputery kwantowe to wciąż odległa przyszłość - ale coraz bardziej konieczna
Zobacz więcej z tagiem: Komponenty
Gospodarka
Rochester Electronics zwiększa dostępność układów Lattice dla aplikacji o długim cyklu życia
Informacje z firm
Rochester Electronics: od pojedynczej diody po zaawansowane układy ASIC
Gospodarka
80% przychodów z sektora B2B - rozwój dzięki konsekwentnemu ukierunkowaniu na klienta

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawisz

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów