Walmart i Microsoft partnerami w zakresie wykorzystania technologii chmurowej

Gigant handlu detalicznego Walmart poinformował o nawiązaniu strategicznego partnerstwa z Microsoftem, którego celem jest rozszerzenie wykorzystywania technologii chmurowej i sztucznej inteligencji. Zakres podejmowanej współpracy jest wyraźną oznaką rywalizacji z Amazonem.

Posłuchaj
00:00

Jak twierdzi firma z siedzibą w Bentonville w stanie Arkansas, pięcioletnia umowa pozwoli wykorzystać pełną gamę rozwiązań chmurowych Microsoftu, w tym systemów Microsoft Azure i Microsoft 365, aby zakupy stały się dla klientów szybsze i łatwiejsze. W ramach partnerstwa inżynierowie Walmartu i Microsoftu będą współpracować, aby przenieść znaczną część serwisów walmart.com i samsclub.com na system Azure, dodaje Walmart.

Poprzez partnerstwo Walmart planuje obronić się przed detalicznymi ambicjami Amazona oraz zwiększyć swoją obecność w Internecie. Aby lepiej konkurować z Amazonem, Walmart podwaja swoją obecność w handlu elektronicznym, z kolei Microsoft pracuje nad technologią, która wyeliminowałaby ze sklepów kasjerów i linie kasowe.

Źródło: Reuters

Powiązane treści
Popyt na usługi chmurowe mocno przekracza kilkuletnie prognozy
Microsoft wyprzedza Amazona pod względem wartości firmy
Microsoft kupił firmę deweloperską GitHub za 7,5 miliarda dolarów
Microsoft zdobył zamówienie amerykańskiej armii warte prawie 480 mln dolarów
Microsoft chce własnego SoC-a do IoT
Microsoft kupuje w Singapurze energię słoneczną
Microsoft na szczycie listy 100 globalnych liderów technologicznych
Splunk kupuje za miliard dolarów SignalFx - firmę zajmującą się oprogramowaniem chmurowym
Microsoft tworzy na Tajwanie centrum badawczo-rozwojowe AI
Microsoft kupuje Hexadite - izraelską firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem
Google kupi firmę Alooma - specjalistę od migracji danych do chmury
Wartość Microsoftu przekroczyła 500 mld dolarów po raz pierwszy od 17 lat
Volkswagen pogłębia współpracę z Microsoftem w zakresie usług chmurowych
Globalne przychody z chmurowej infrastruktury IT osiągnęły w pierwszym kwartale 8 mld dolarów
OpenAI współpracuje z Microsoftem w zakresie przetwarzania danych w chmurze
Microsoft zamierza w 2018 r. uzyskać 20 mld dolarów z technologii chmurowych
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
PCB
EUROCIRCUITS wspiera MAD Formula Team - niezawodna elektronika w ekstremalnych warunkach Formula Student
Produkcja elektroniki
Rochester Electronics wesprze przedłużanie cyklu życia procesorów NXP
Mikrokontrolery i IoT
Advantech i Axelera AI rozszerzają partnerstwo w obszarze akceleratorów AI dla systemów embedded
Projektowanie i badania
Veeam finalizuje przejęcie Securiti AI
Komunikacja
VIOLA 200 – kompaktowe radio cyfrowe dla wymagających użytkowników
Zasilanie
Infineon przeszedł na zieloną energię elektryczną we wszystkich lokalizacjach na świecie
Zobacz więcej z tagiem: Aktualności
Informacje z firm
F&S BONDTEC zdobywa 2 miejsce w konkursie Productronica Innovation Award 2025
Informacje z firm
Elhurt wspiera lokalną społeczność oraz inicjatywy charytatywne
Informacje z firm
Robert Tarantowicz na Hong Kong FinTech Week and StartmeupHK Festival

Bonding optyczny made in Poland

W świecie nowoczesnych wyświetlaczy detale mają znaczenie. Jeden milimetr kieszeni powietrznej potrafi zadecydować o tym, czy obraz na ekranie będzie zachwycał kontrastem i głębią, czy zniknie pod warstwą refleksów. Dlatego właśnie bonding optyczny – precyzyjne łączenie wyświetlacza z panelem dotykowym lub szybą ochronną – stał się symbolem jakości w projektowaniu interfejsów użytkownika. A w Polsce liderem tej technologii jest firma QWERTY Sp. z o.o., jedyny krajowy producent, który wykonuje bonding we własnej fabryce, bez podzlecania procesów za granicę.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów