Kamery zapewniające widok z góry nie dają wymaganej dokładności określenia zasięgu lub pozycji. Istniejące radary na 24 GHz wykorzystywane do obserwacji martwego pola nie są w stanie odpowiednio rozróżnić krawędzi obiektów tak, aby określić dostępną wolną przestrzeń.
Radar SRR firmy Delphi oferuje trzy kluczowe technologie umożliwiające obserwację martwego pola widzenia z boku kierowcy, ruchu poprzecznego z przodu i z boku, zmianę pasa ruchu oraz hamowanie w celu uniknięcia kolizji z przodu i z tyłu pojazdu.
Radar SRR to jeden z kluczowych elementów systemu sensorów do jazdy zautomatyzowanej. Zespół inżynierów Delphi w krakowskim Centrum Technicznym już od ponad dwóch lat aktywnie uczestniczy w pracach koncepcyjnych, implementacyjnych i weryfikacyjnych nad radarami SRR. Radary te pełnią kluczową rolę w rozpoznawaniu otoczenia samochodu w algorytmach percepcji dla systemów aktywnego bezpieczeństwa, zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy i jazdy automatycznej.