Do zespołu kierowniczego należy Nick Sampson - szef inżynierii pojazdów i podwozi w projekcie Tesla Model S, Dag Reckhorn - były członek kierownictwa produkcji Tesli, a także kilku inżynierów i projektanów, którzy pracowali w oddziałach pojazdów elektrycznych BMW i General Motors. Faraday pozyskał też menedżera z innej firmy należącej do dyrektora generalnego Tesli Elona Muska, Portera Harrisa - inżyniera akumulatorów z rakietowej spółki SpaceX.
Faraday Future chce konstruować samochód od zera, całkowicie elektryczny, który nie pasuje do żadnej obecnie istniejącej kategorii pojazdów. Firma będzie musiała sprostać konkurencji zarówno ze strony innych przedsiębiorstw rozpoczynających działalność, jak i doświadczonych producentów samochodów. Aktualnie Tesla rozszerza swoją linię produktów i właśnie rozpoczęła produkcję drugiego pojazdu - modelu X crossover. Z kolei Audi zapowiada, że wejdzie na rynek luksusowych pojazdów elektrycznych, wprowadzając na rynek w 2018 r. sportowe Audi e-tron quattro.
źródło: SiliconValley.com