Stacje wymiany akumulatorów zamiast punktów ładowania

Chiński producent pojazdów elektrycznych Nio Inc planuje do 2025 roku utworzyć na całym świecie sieć 4000 stacji wymiany akumulatorów, zapowiedział prezes firmy - Qin Lihong. Firma Nio produkuje samochody elektryczne klasy premium. Do końca 2021 roku zamierza posiadać 700 stacji wymiany baterii umożliwiających kierowcom szybkie odnowienie zapasu energii niezbędnej do kontynuowania podróży.

Posłuchaj
00:00

 

Źródło: Reuters

Powiązane treści
Nio rozwija stacje szybkiej wymiany akumulatorów EV
Przy A1 działa pierwsza ultraszybka stacja ładowania Siemensa
Wartość rynku wyposażenia zasilającego pojazdy elektryczne przekroczyła 14 miliardów dolarów
Czy nowe projekty akumulatorów do pojazdów elektrycznych zmniejszą popyt na metale?
Rosną koszty materiałów do akumulatorów LFP
Czy powstanie europejska sieć ładowania elektrycznych pojazdów ciężarowych?
Rusza projekt dotacji na ładowarki
Akumulatory litowo-jonowe stają się produktem strategicznym dla rozwoju gospodarki
Polska liderem produkcji akumulatorów
Akumulatory LFP coraz częściej stosowane w pojazdach EV
Do 2027 roku rynek akumulatorów li-ion przekroczy 129 mld dolarów
Pakiety akumulatorowe - czas na optymalizację technologii i obniżkę kosztów
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
Infineon otwiera w Austrii laboratorium aplikacji UWB
Produkcja elektroniki
NGK rozbuduje amerykański zakład wytwarzający komponenty sprzętu do produkcji półprzewodników
Produkcja elektroniki
Metale ziem rzadkich - najpotężniejsze narzędzie Chin w walce o dominację gospodarczą
Aktualności
Weidmüller ponownie w światowej czołówce - trzeci z rzędu złoty medal EcoVadis za zrównoważony rozwój
Komponenty
Rochester Electronics zwiększa dostępność układów Lattice dla aplikacji o długim cyklu życia
Zasilanie
DigiKey prezentuje pierwszy w branży konfigurator zasilaczy dostępny online
Zobacz więcej z tagiem: Zasilanie
Gospodarka
DigiKey prezentuje pierwszy w branży konfigurator zasilaczy dostępny online
Gospodarka
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Prezentacje firmowe
Wymiana baterii w hybrydzie po 100 tys. km – ile kosztuje i kiedy spada wydajność?

Koń trojański w układzie scalonym: Dlaczego europejski sektor zbrojeniowy musi uniezależnić się od chińskiej elektroniki

Współczesna geopolityka nie pozostawia złudzeń – era powszechnej globalizacji dobiegła końca, a jej miejsce zajmuje epoka strategicznej autonomii i bezpieczeństwa narodowego. W obliczu wojny za naszą wschodnią granicą oraz rosnącego napięcia na linii Waszyngton - Pekin, Europa stanęła przed koniecznością redefinicji swojego podejścia do produkcji obronnej oraz akceptacji faktu, że prawdziwe bezpieczeństwo zaczyna się nie na poligonie, ale w fabryce.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów