Stacje wymiany akumulatorów zamiast punktów ładowania

Chiński producent pojazdów elektrycznych Nio Inc planuje do 2025 roku utworzyć na całym świecie sieć 4000 stacji wymiany akumulatorów, zapowiedział prezes firmy - Qin Lihong. Firma Nio produkuje samochody elektryczne klasy premium. Do końca 2021 roku zamierza posiadać 700 stacji wymiany baterii umożliwiających kierowcom szybkie odnowienie zapasu energii niezbędnej do kontynuowania podróży.

Posłuchaj
00:00

 

Źródło: Reuters

Powiązane treści
Nio rozwija stacje szybkiej wymiany akumulatorów EV
Przy A1 działa pierwsza ultraszybka stacja ładowania Siemensa
Wartość rynku wyposażenia zasilającego pojazdy elektryczne przekroczyła 14 miliardów dolarów
Czy nowe projekty akumulatorów do pojazdów elektrycznych zmniejszą popyt na metale?
Rosną koszty materiałów do akumulatorów LFP
Czy powstanie europejska sieć ładowania elektrycznych pojazdów ciężarowych?
Rusza projekt dotacji na ładowarki
Akumulatory litowo-jonowe stają się produktem strategicznym dla rozwoju gospodarki
Polska liderem produkcji akumulatorów
Akumulatory LFP coraz częściej stosowane w pojazdach EV
Do 2027 roku rynek akumulatorów li-ion przekroczy 129 mld dolarów
Pakiety akumulatorowe - czas na optymalizację technologii i obniżkę kosztów
Zobacz więcej w kategorii: Gospodarka
Projektowanie i badania
Biblioteka przewodników firmy Mouser
Zasilanie
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Projektowanie i badania
OVHcloud uruchamia pierwszą w Europie platformę Quantum-as-a-Service
Projektowanie i badania
Komputery kwantowe to wciąż odległa przyszłość - ale coraz bardziej konieczna
Projektowanie i badania
Nowy zasób online dla płytek i zestawów ewaluacyjnych do systemów wbudowanych oraz narzędzi
Produkcja elektroniki
Zintegrowane rozwiązania SMT Panasonica
Zobacz więcej z tagiem: Zasilanie
Gospodarka
Nowy e-book Mouser i YAGEO: elementy pasywne dla zasilania pojazdów elektrycznych
Prezentacje firmowe
Wymiana baterii w hybrydzie po 100 tys. km – ile kosztuje i kiedy spada wydajność?
Technika
Izolowane przetwornice DC/DC wysokiego napięcia

Ukryte koszty poprawek. Dlaczego naprawa projektu zawsze kosztuje więcej niż dobre planowanie - czyli im później wykryjesz błąd, tym drożej go naprawić

Większość projektów elektronicznych nie upada dlatego, że zabrakło budżetu na komponenty — lecz dlatego, że zbyt późno wykryto błędy projektowe. To one, a nie same materiały, generują największe koszty: dodatkowe prototypy, opóźnienia, ponowne testy, a często nawet przebudowę całych urządzeń.
Zapytania ofertowe
Unikalny branżowy system komunikacji B2B Znajdź produkty i usługi, których potrzebujesz Katalog ponad 7000 firm i 60 tys. produktów