Farnell świadczy usługi dystrybucyjne w Polsce od dekady, a obecna lokalizacja biura stanowi centrum kreatywności i wysokiej jakości obsługi oraz wsparcia klienta. Początkowo biuro zatrudniało 30 osób wspierających klientów w całej Europie Wschodniej. Od tego czasu zespół powiększył się ponad trzykrotnie, licząc obecnie ponad 100 pracowników, którzy pracują m.in. w obsłudze klienta, sprzedaży, zarządzaniu zasobami, ofertowaniu, marketingu, wsparciu technicznym, obsłudze prawnej, tłumaczeniach i zarządzaniu relacjami z klientami. Farnell planuje w najbliższym czasie powiększyć zespół o 20%.
Chris Breslin, Prezes grupy Farnell, odwiedził krakowskie biuro w ramach obchodów 10-lecia i spędził czas z zespołem. Podczas spotkania, wyróżniono pracowników, którzy w Farnellu pracują od przynajmniej 10 lat.
- Z geograficznego punktu widzenia, Kraków jest w sercu Europy, a tutejszy zespół to serce działań Farnella w regionie EMEA. Razem wspieramy tysiące klientów z 28 państw, pracując w 20 różnych językach i dając klientom pewność, że będą mogli pokonać napotykane przeszkody, by osiągać własne cele i być gotowymi na jutro - mówiła Sabina Rozlach, dyrektor krakowskiego biura firmy Farnell.
Więcej na temat prowadzonej przez firmę Farnell inicjatywy „Poznaj nasz Zespół”.
Na zdjęciu: L-R_Arfan Sabir, Chris Breslin, Sabina Rozlach, Rob Rospedzihowski, Gavin Hodgson-Silke, Andrew Weatherhill.
Źródło: Farnell